Sinulla tulee olla seuran luomat tunnukset, että pääset hallinnoimaan joukkueesi varauksia.

1) Voit laittaa myyntiin joukkueesi vuoron.

2) Olette edelleen vastuussa vuorosta kunnes joku toinen joukkue ostaa vuoron. Tämä on tärkeä ymmärtää eli vastaatte vuoronne mahdollisista kustannuksista edelleen, vaikka olisitte laittaneet vuoron myyntiin.

3) Toinen joukkue voi ostaa myynnissä olevan vuoron itselleen, jolloin vastuu vuorosta siirtyy tälle joukkueelle.

Vuoroja on mahdollista vaihtaa keskenään. Nämä muutokset on helpoin hoitaa seuran toiminnanjohtajan kanssa, joka pääsee pääkäyttäjänä hallinnoimaan kaikkia vuoroja. Huomatkaa, että laskutus tapahtuu Asion raportin mukaan jatkossa. Olkaa siis tarkkana, että vuorot ovat ajantasalla täällä sekä Kirkkonummen kunnan TIMMI -tilavarausjärjestelmässä (pois lukien Frami).

Kaikki vuoroihin liittyvät asiat sähköpostilla seuran toiminnanjohtajalle: sami.rukkila(a)fckirkkonummi.fi