Tämän nettipalvelun kautta voit katsoa kenttiemme vuorovaraustilannetta ja joukkueesi kenttävuorokalentereita.

Kirjautuneena palveluun joukkueesi Asio-tunnuksilla voit myös tehdä kentillemme irtovuorovarauksia omalle joukkueellesi ja hallinnoida joukkueesi omia kenttävuorovarauksia.

Kysy joukkueesi Asio-tunnuksia ja varausoikeuksia vuorojen nettivarauspalveluun seuran toimistolta.

Tämä alusta toimii seuran vuoronjakotyökaluna. Huolehdittehan, että vuorot ovat identtiset myös Kirkkonummen kunnan TIMMI -tilavarausjärjestelmässä. Jos huomaat eroavaisuuksia vuoroissa, ole yhteydessä seuran toiminnanjohtajaan. Hän hakee vuorot kunnalta. Tämä on erityisen tärkeää, koska kunta laskuttaa TIMMIn mukaan vuorot ja seura laskuttaa joukkueita Asion mukaan.

Masalan Urheilupuiston tekonurmikenttä (Frami) ja Masalan kuplahalli ovat poikkeuksia, koska kentät ovat yksityisiä. Sen vuorot löytyvät ainoastaan täältä.

Seuran yhteystiedot:

FC Kirkkonummi ry